| مشاوره پرونده مالیاتی |
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
| مشاوره پرونده مالیاتی |
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
| مشاوره پرونده مالیاتی |
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
| مشاوره پرونده مالیاتی |
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
در واقع، مالیات دهنده یک معافیت درآمد اضافی 5800 روپیه دریافت خواهد کرد. حد روپیه 40000 تومان افزایش یافته است. 50,000 از سال مالی 2019-20 به بعد در بودجه موقت 2019.
تصویر TDS حقوق
| مشاوره پرونده مالیاتی |
آدیتیا یک مهندس نرم افزار 25 ساله است که در بمبئی زندگی می کند. او اوقات فراغت خود را صرف لذت بردن از آزادی مالی جدید خود می کند. این اولین کار اوست و از مالیات یا پس انداز بی اطلاع است. اما تقریباً اواخر ژانویه است و آدیتیا شنید که دوستانش در مورد بخش 80C و نحوه پرداخت مالیات صفر به لطف بخش 80C صحبت می کنند. Aditya سالانه 660000 روپیه درآمد دارد. در اینجا جزئیات حقوق او آمده است.
اجزای حقوق ماهیانه سالانه
حقوق پایه 30000 360000
کمک هزینه اجاره خانه 15,000 1,80,000
کمک هزینه ویژه 10,000 1,20,000
مجموع 6,60,000
آدیتیا فیش حقوقی خود را جستجو کرد و متوجه شد که کارفرمایش هر ماه از حقوق 2988 روپیه ای او TDS کسر می کند. این مبلغ باید به 35860 روپیه برای کل سال برسد. در حالی که آدیتیا مشغول لذت بردن از زندگی جدید خود بوده است، نمی داند چقدر مالیات باید بپردازد و آیا می تواند مالیات پس انداز کند یا خیر! بیایید به او کمک کنیم!
آدیتیا ابتدا باید کل درآمد خود را از همه منابع دریابد. علاوه بر درآمد حقوق، آدیتیا سود حساب بانکی پس انداز 2500 روپیه کسب کرده است. او این مبلغ را در صورت حساب بانکی خود پیدا کرد. پدرش او را مجبور کرده بود که 50000 روپیه به عنوان سپرده ثابت کنار بگذارد و از بیانیه FD آنلاین او متوجه شد که تا 31 مارس 2020 در این FD سودی معادل 3500 روپیه به دست خواهد آورد
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
1 کارا گریفیث: همگی خوش آمدید. من کارا گریفیث، رئیس و مدیرعامل Tax Analysts هستم. از اینکه به ما پیوستید، از شما ممنونم. ما یک بحث بسیار به موقع در مورد مالیات مالیات غیر مستقیم 1 درصدی برای خرید سهام شرکت ها برنامه ریزی کرده ایم. رویداد امروز یکی دیگر از مباحث عمومی Tax Analysts است که ما آن را Taxing Issues می نامیم. ما این مجموعه را به عنوان راه دیگری برای تحلیلگران مالیاتی راه اندازی کردیم تا بحث در مورد مسائل مالیاتی را تشویق کنند. ما جامعه مالیاتی را با سیاستگذاران و کارشناسان برجسته برای بحث های دو حزبی در مورد آینده سیاست مالیاتی گرد هم آورده ایم. ما در مناسبت هایی میزبان رویدادهای حضوری خواهیم بود، اما عمدتاً این بحث ها را در قالب مجازی میزبانی خواهیم کرد و از نظرات شما در مورد نحوه تعامل بیشتر آنها استقبال می کنیم. ما همچنین از پیشنهادات شما در مورد موضوعات وبینار آینده استقبال می کنیم. می توانید نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس events@taxanalysts.org ارسال کنید. ما همچنین از سوالات شما برای رویداد امروز استقبال می کنیم. با تشکر از کسانی از شما که سوالات را قبلا ایمیل کرده اند. لطفاً از ویژگی چت برای ارسال سوالات در رویداد امروز استفاده کنید.
| مشاوره پرونده مالیاتی |
0:01:02.9 CG: برای بحث میزگرد ما، با پرسیدن چند سوال شروع می کنم، و سپس به سوالات شما، مخاطبان ما می پردازم، و قول می دهم تا جایی که زمان اجازه دهد، به سوالات شما برسم. حال به موضوع امروز می پردازیم. قانون کاهش تورم، یا IRA، مالیات غیر مستقیم بر خرید مجدد سهام شرکت ها توسط شرکت های سهامی خاص را تعیین کرد. خرید مجدد یا بازخرید زمانی است که یک شرکت از ذخایر نقدی خود برای به دست آوردن مجدد سهام عادی خود استفاده می کند. کنگره در آخرین لحظه پس از حذف تغییرات پیشنهادی در قانون بهره حمل شده، مالیات را به IRA اضافه کرد. این اضافه شدن برای بسیاری از جمله بسیاری از افراد در دنیای مالیات شگفت انگیز بود. اگرچه شرکت ها از بازخرید سهام به عنوان روشی متداول برای بازگرداندن سرمایه به سهامداران استفاده می کنند، بسیاری از دموکرات ها فکر می کنند که به قول چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، «بای بک ها هستند» و من در اینجا نقل می کنم، «یکی از خودخدمت ترین روش ها کارهایی که شرکت های آمریکایی انجام می دهند."
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
لایحه مالیاتی -- پیش نویس قانون یک موضوع مالیاتی که پس از تصویب توسط دولت یک کشور برای بحث به مجلس ارائه می شود.
بار مالیاتی - برای اهداف مالی عمومی، بار مالیاتی یا نسبت مالیاتی در یک کشور با در نظر گرفتن کل مالیات پرداختی برای یک سال مالی خاص به عنوان کسری یا درصدی از تولید ناخالص ملی (GNP) یا درآمد ملی برای آن کشور محاسبه می شود. سال
گواهی ترخیص مالیاتی - سندی که توسط مقامات مالیاتی برای مؤدی صادر می شود که تأیید می کند مؤدی یا تمام مالیات های متعلق را پرداخت کرده است یا مسئولیتی در قبال هیچ مالیاتی ندارد. در برخی کشورها قبل از اینکه فرد بتواند کشور را ترک کند، باید گواهی ترخیص مالیاتی ارائه شود.
| مشاوره پرونده مالیاتی |
انطباق مالیاتی - درجه ای که مالیات دهنده از قوانین مالیاتی کشور خود پیروی می کند (یا نمی کند) به عنوان مثال با اظهار درآمد، تسلیم اظهارنامه و پرداخت به موقع مالیات متعلق.
گواهی سپرده مالیاتی - گواهی در دسترس برای خرید در ایالات متحده برای مالیات دهندگان مشمول مالیات بر درآمد یا شرکت و غیره. مسئولیت مالیات ممکن است با نقد کردن گواهی سپرده پرداخت شود. سود به سپرده توسط اداره درآمد داخلی واریز می شود.
اعتبار مالیاتی -- رجوع کنید به: اعتبار، مالیات
اظهارنامه مالیاتی -- رجوع کنید به: بازگشت
برابری مالیاتی -- رجوع کنید به: برابری افقی. برابری عمودی
فرار مالیاتی -- رجوع کنید به: فرار از مالیات
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
شراکت - انجمنی متشکل از دو یا چند نفر (افراد یا شرکتها) که به منظور کسب سود تشکیل می شود. شرکت تضامنی بسته به میزان مسئولیت هر یک از طرفین می تواند شرکت تضامنی یا تضامنی باشد. شرکت تضامنی با مسئولیت نامحدود شرکای تضامنی در قبال بدهی های مشارکت مشخص می شود. همچنین ببینید: مشارکت محدود.
| مشاوره پرونده مالیاتی |
برخی کشورها با شراکت به عنوان یک مالیات دهنده جداگانه برخورد می کنند و ممکن است مشمول مالیات بر درآمد و زیان آن به عنوان یک شرکت شوند. سایر کشورها شراکت را یک شخصیت حقوقی جداگانه نمی دانند و مشارکت به عنوان شفاف مالیاتی تلقی می شود و هر یک از شرکا بر اساس منافع خود در مشارکت مالیات بر سهم خود از سود دریافت می کنند. مالیات بر مشارکت در تفسیر ماده 1 مدل OECD مطرح شده است.
PAR VALUE - ارزش تخصیصی چاپ شده در گواهی سهام. ارزش اسمی
درآمد انفعالی - درآمدی که به طور کلی در رابطه با آن، گیرنده در فعالیت تجاری که منجر به درآمد می شود شرکت نمی کند، به عنوان مثال. سود سهام، بهره، درآمد اجاره، حق امتیاز و غیره
PASS-THROUGH ENTITY - یک نهاد غیر مشمول مالیات مانند مشارکت. به طور کلی، درآمد یا هزینه به مالک اصلی منتقل می شود.
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
اموال نامشهود - اموالی که وجود فیزیکی ندارند اما دارای ارزشی مبتنی بر حق قانونی مالک هستند، به عنوان مثال. سرقفلی، حق ثبت اختراع، علامت تجاری، کپی رایت، نرم افزار، اختراعات، طرح ها، یعنی تمام انواع مالکیت معنوی. اموال نامشهود معمولاً از طریق قرارداد مجوز منتقل می شود و پرداخت های نامشهود به صورت حق امتیاز انجام می شود.
| مشاوره پرونده مالیاتی |
ادغام، کامل - سیستمی که سودهای انباشته و همچنین توزیع شده را در چارچوب یک سیستم انتساب گنجانده است. کلیه درآمدهای شرکتی، اعم از انباشته یا توزیع شده، با نرخ نهایی مناسب در دست سهامداران نهایی مشمول مالیات می شود.
مالکیت فکری - آثار ادبی، نمایشی، موسیقی، هنری و علمی دارایی معنوی هستند که توسط کپی رایت، حق ثبت اختراع، طرح ثبت شده، علامت تجاری و غیره محافظت می شوند.
تسویه عمدی - سودی که توسط یک شرکت مرتبط به شرکت مرتبط دیگر در گروه ارائه می شود که عمداً تا حدی با مزایای متفاوت دریافتی از آن شرکت در ازای آن متعادل می شود.
INTER ALIA -- لاتین برای "در میان چیزهای دیگر"
قیمت گذاری بین شرکتی -- ببینید: "قیمت انتقالی"
معاملات بین شرکتی - معاملات بین اعضای یک گروه وابسته که اظهارنامه تلفیقی را ارائه می کنند. سود یا زیان تا زمانی که دارایی خارج از گروه واگذار شود به تعویق می افتد.
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
روش معامله غیرقابل کنترل (CUT) قابل مقایسه - یک روش قیمت گذاری انتقالی که در ایالات متحده استفاده می شود، که نرخ حق الامتیاز طول بازو را برای یک کالای نامشهود با ارجاع به انتقال کنترل نشده اموال نامشهود قابل مقایسه در شرایط مشابه تعیین می کند.
تعدیل جبرانی - تعدیلی که در آن مالیات دهنده قیمت انتقالی را برای مقاصد مالیاتی گزارش می کند که به نظر مالیات دهنده، قیمتی است که برای یک تراکنش کنترل شده قیمتی است، حتی اگر این قیمت با مبلغ واقعی که بین شرکت های مرتبط دریافت می شود متفاوت باشد. این تعدیل قبل از تسلیم اظهارنامه مالیاتی انجام می شود.
غرامت - پاداش مستقیم و غیرمستقیم پولی و غیر پولی به کارکنان.
گزینه های سهام جبرانی - گزینه هایی که به عنوان غرامت جزئی برای خدمات آنها به کارکنان ارائه می شود.
مرجع صلاحیتدار (CA) -- انجمنی برای حل و فصل اختلافات ناشی از اعمال و/یا تفسیر معاهده مالیات مضاعف. هر دو کشور معاهده یک نماینده (اغلب وزارت دارایی یا نماینده مجاز آن) را به عنوان CA منصوب می کنند تا با عمل به عنوان رابط رسمی با CA خارجی به مالیات دهندگان آسیب دیده کمک کند. CA به طور کلی در بخش تعاریف معاهدات مالیاتی نشان داده شده است.
انطباق -- رجوع کنید به: رعایت مالیات
| مشاوره پرونده مالیاتی |
رویکرد CONDUIT - روشی که به موجب آن درآمد یا کسورات به طرف دیگری سرازیر می شود
CONDUIT COMPANY - شرکتی که در ارتباط با طرح اجتناب مالیاتی تأسیس شده است، به موجب آن درآمد توسط یک شرکت به کانال پرداخت می شود و سپس توسط آن شرکت به عنوان سود سهام، بهره، حق امتیاز و غیره بین سهامدارانش توزیع می شود.
ملاحظات - هر چیز با ارزش، از جمله دارایی، که در ازای قول یا انجام یک طرف دیگر برای تنظیم قرارداد داده شده است.
اظهارنامه مالیاتی تلفیقی - یک اظهارنامه مالیاتی ترکیبی به نام شرکت مادر که توسط شرکت هایی که به صورت گروهی سازماندهی شده اند ارائه می شود.
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
همچنین تغییرات نرخ بهره مالیات بر ارث را از اکتبر 1988 نشان می دهد.
با استفاده از محاسبه گر بهره مالیات بر ارث، می توانید از این اطلاعات برای تعیین میزان سود پرداختی مالیات بر ارث استفاده کنید. بررسی کنید که آیا ملکی واجد شرایط باند نرخ صفر اقامتگاه مالیات بر ارث است یا خیر
بررسی کنید که آیا خانه ای واجد شرایط دریافت کمک هزینه اقامت بدون مالیات اضافی است، اگر به فرزندان، نوه ها یا دیگر فرزندان مستقیم سپرده شود.
از جانب:
درآمد و گمرک HM
منتشر شده
6 آوریل 2017
اخرین به روز رسانی
6 آوریل 2021 - مشاهده همه به روزرسانی ها
درباره این صفحه ایمیل دریافت کنید
فهرست
بررسی اجمالی
نحوه واجد شرایط بودن برای باند نرخ صفر اقامت را بیابید
خانه هایی که واجد شرایط هستند
| مشاوره پرونده مالیاتی |
ارزش خانه را تعیین کنید
باند نرخ صفر اقامتگاه موجود را کار کنید
این صفحه را چاپ کن
بررسی اجمالی
اگر شخصی در تاریخ 6 آوریل 2017 یا پس از آن فوت کند و مالک خانه یا سهم خود در یک خانه باشد، ممکن است دارایی او از آستانه بالاتری برخوردار شود. این باند نرخ صفر اقامت (RNRB) است. مبلغ اضافی برای سال های 2021 تا 2026 تا 175000 پوند است.
اگر فردی که فوت کرده است از باند نرخ صفر محل اقامت خود استفاده نکرده است، می توانید آستانه استفاده نشده را به همسر یا شریک مدنی بازمانده منتقل کنید.
برچسب: مشاوره پرونده مالیاتی,
نویسنده: yartax
اگر به صورت آنلاین فایل کنید، از شما خواسته می شود که انتخاب کنید کدام بخش را باید تکمیل کنید. سپس صفحات مناسب برای بازگشت شما ایجاد می شود.
اظهارنامه مالیاتی کاغذی اولیه دارای 8 صفحه است، اما HMRC ممکن است بسته به شرایط شما، صفحات اضافی را برای گزارش انواع خاصی از درآمد یا سود به شما اضافه کند. به عنوان مثال، اگر شما خوداشتغال هستید، باید یک صفحه اضافی برای اطلاعات در مورد درآمد و هزینه های کسب و کار شما وجود داشته باشد. اگر از خارج از کشور درآمد دارید، صفحات ویژه "خارجی" برای تکمیل وجود دارد.
| مشاوره پرونده مالیاتی |
اگر بازپرداختی را بر روی کاغذ ارسال کنید، این شما هستید که هر بخش اضافی را که نیاز دارید درخواست کنید. می توانید یک اظهارنامه مالیاتی کاغذی و صفحات اضافی را از اینجا دانلود کنید: https://www.gov.uk/self-assessment-forms-and-helpsheets.
اگر در سال گذشته اظهارنامه مالیاتی را به صورت آنلاین ارسال کرده باشید، HMRC برای شما اظهارنامه مالیاتی کاغذی ارسال نخواهد کرد. اگر ارتباط دیجیتال با HMRC را انتخاب کرده اید، باید یک ایمیل برای شما ارسال شود که به شما می گوید حساب آنلاین خود ارزیابی خود را برای دریافت نامه ارسال کنید. در غیر این صورت باید نامه ای دریافت کنید که به شما می گوید اظهارنامه کنید.
برچسب:
نویسنده: yartax
مثال
جیسون حقوق بازنشستگی خارج از کشور (هلندی) داشت که از سال 2015/2016 شروع به دریافت آن کرد. جیسون این حقوق بازنشستگی را به HMRC اعلام نکرده است، زیرا او واقعاً، اگرچه به اشتباه، فکر می کرد که فقط در کشور دیگر مشمول مالیات است.
جیسون در آوریل 2022 (در پاسخ به نامه ای که از آنها دریافت کرد) به HMRC می گوید که می خواهد وارد مرکز افشای جهانی (WDF) شود. این به طور کلی یک افشای "برانگیخته" خواهد بود. او باید درآمد خود را برای 2015/16، 2016/17، 2017/18، 2018/19 و 2019/20 از طریق WDF اعلام کند. در زمان نگارش این مقاله، گنجاندن سال مالیاتی 2020/21 از طریق WDF امکان پذیر نیست. بنابراین جیسون باید اظهارنامه مالیاتی را برای سال های 2020/21 و سال های بعد برای اعلام درآمد در آینده ارائه کند.
| مشاوره پرونده مالیاتی |
بر اساس WDF، و همچنین مالیات و بهره پرداخت نشده (و با فرض اینکه HMRC قبول نمی کند او بهانه معقولی برای شکست خود دارد)، او باید جریمه های زیر را بپردازد:
از آنجایی که جیسون تا مهلت مربوطه (5 اکتبر 2016) HMRC را در مورد مالیات بر درآمدهای خارج از کشور خود در بریتانیا اعلام نکرده بود و تا 30 سپتامبر 2018 این موضوع را اصلاح نکرده بود، جریمه مربوطه برای سال مالیاتی 2015/16 تحت قانون خواهد بود. شکست در اصلاح رژیم (یعنی بین 100٪ تا 200٪ مالیات پرداخت نشده بریتانیا بر درآمدهای دریایی افشا نشده - اگرچه در صورت افشای فوری کمتر از 150٪).
برچسب:
نویسنده: yartax
مزایای فوت مبالغی که ممکن است هنگام فوت یکی از اعضای طرح پرداخت شود. این ممکن است شامل کمک هزینه فوت یکجا و/یا مستمری به همسر یا شریک زندگی فرد (که معمولاً مستمری بیوه نامیده می شود) یا شاید به افراد تحت تکفل دیگر (مستمری بازنشستگی افراد تحت تکفل) باشد. برخی از مزایا ممکن است بدون مالیات باشند در حالی که برخی دیگر مشمول مالیات خواهند بود.
| مشاوره پرونده مالیاتی |
عضو معوق اصطلاحی که برای توصیف فردی استفاده می شود که دیگر عضو فعال طرح نیست، معمولاً به این دلیل که کار خود را با کارفرمایی که آن طرح بازنشستگی خاص را راه اندازی کرده ترک کرده است.
مستمری معوق دولتی به تعویق بازنشستگی دولتی مراجعه کنید.
طرح مزایای تعریف شده یک طرح بازنشستگی که بر اساس تعداد سال هایی که کارمند در این طرح عضو بوده و حقوق آن ها (احتمالاً میانگین در چند سال) در زمانی که عضو فعال این طرح بوده اند، مستمری پرداخت می کند.
طرح مشارکت تعریف شده یک طرح بازنشستگی که ارزش آن، و در نتیجه مبلغی که در نهایت می تواند به شما بپردازد، با مبالغی که به آن پرداخت می شود، چه توسط شما، چه کارفرما یا شخص دیگری و ارزش سرمایه گذاری بعدی تعیین می شود. همچنین به عنوان یک طرح خرید پول شناخته می شود. طرح حقوق و دستمزد نهایی نوعی از طرح مزایای تعریف شده.
برچسب:
نویسنده: yartax
بخش های خط مشی را می توان پس از رسیدن به سن مدرسه خصوصی از طریق Trust برهنه به کودکان اختصاص داد. در نتیجه مشروط بر اینکه والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ عاقلانه سرمایه گذاری کرده باشند و سرمایه گذاری خود را به طور منظم بررسی کرده باشند مالیات بر سود، در تئوری، توسط فرزندان قابل پرداخت خواهد بود. با این حال، همانطور که باید در محدوده مالیات شخصی آنها باشد، باید بدون مالیات باشد.
| مشاوره پرونده مالیاتی |
از پول بازنشستگی استفاده کنید
بر اساس قوانین بازنشستگی فعلی، در سن 55 سالگی، می توانید یک چهارم حقوق بازنشستگی خود را به عنوان مبلغ معاف از مالیات دریافت کنید. به این ترتیب، ممکن است تصمیم بگیرید که از این مبلغ برای پوشش هزینه های مدارس خصوصی استفاده کنید. به ویژه، اگر مالیات دهندگان با نرخ بالاتر یا اضافی هستید، این می تواند منطقی باشد، زیرا مالیات اضافی برای پرداخت نخواهید داشت. سپس، این امکان وجود دارد که باقیمانده بازنشستگی خود را سرمایه گذاری کنید تا از درآمد در دوران بازنشستگی برخوردار شوید.
البته، بسیاری از افراد پس از 55 سالگی به کار خود ادامه می دهند، اما حتی اگر هنوز کار می کنید، می توانید این مبلغ را یکجا دریافت کنید. در سن 55 سالگی، فرزندان شما نیز ممکن است سن مدرسه را پشت سر بگذارند، اما اگر نیاز به پرداخت شهریه در زمانی که جوان تر هستید، حتی راهی برای حل این مشکل وجود دارد.
برچسب:
نویسنده: yartax